Op naar Zuid-Afrika - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Kirsten Fogteloo - WaarBenJij.nu Op naar Zuid-Afrika - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Kirsten Fogteloo - WaarBenJij.nu

Op naar Zuid-Afrika

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

30 Juli 2014 | Nederland, Schiphol

Vandaag op 30 Juli vertrek ik voor 5,5 week naar Zuid-Afrika om daar maandag te beginnen met 4 weken vrijwilligerswerk. Maandag begin ik aan het project Hope Journey. Bij dit project kom ik in een ziekenhuis te werken waar kinderen liggen die erg ziek zijn geweest of herstellende zijn van hun operatie. Mijn rol hierin is om ze de verzorging te geven die ze op dat moment nodig hebben, maar ook op welzijn gebied voor ze zijn ( activiteiten met ze doen, voor ze koken, het personeel om leren gaan met computers en ga zo maar door). Ik vind het idee al fijn dat ik ze een helpende hand kan geven en iets voor hun kan betekenen.

Ik ga jullie op de hoogte houden met mijn reisverslagen, hoe ik het daar ga ervaren en hoe het leven daar is!

Jullie horen snel van mij!

Liefs Kirsten

  • 30 Juli 2014 - 09:48

    Hanneke:

    Hoi kirsten

    Heel veel plezier daar. Geniet ervan.

    Xx hanneke

  • 30 Juli 2014 - 10:16

    Jeanine:

    Hee Kirsten!
    Super vet!
    Heel veel succes en plezier.

    xxx Jeanine

  • 30 Juli 2014 - 14:27

    Marije:

    Hee kirsten!

    Fijne reis! En heel erg veel plezier!

    Groetjes Marije

  • 30 Juli 2014 - 22:13

    Nettie Boera Soba:

    Hi Kirsten,

    Wat een uitdaging! Heel veel werk plezier. Dat gaat je zeker lukken!

    Lieve groeten van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kirsten

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 4583

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 06 September 2014

Op naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: