Op naar Zuid-Afrika - Reisverslagen van Kirsten Fogteloo - WaarBenJij.nu Op naar Zuid-Afrika - Reisverslagen van Kirsten Fogteloo - WaarBenJij.nu

Op naar Zuid-Afrika

Vandaag op 30 Juli vertrek ik voor 5,5 week naar Zuid-Afrika om daar maandag te beginnen met 4 weken vrijwilligerswerk. Maandag begin ik aan het project Hope Journey. Bij dit project kom ik in een ziekenhuis te werken waar kinderen liggen die erg ziek zijn geweest of herstellende zijn van hun operatie. Mijn rol hierin is om ze de verzorging te geven die ze op dat moment nodig hebben, maar ook op welzijn gebied voor ze zijn ( activiteiten met ze doen, voor ze koken, het personeel om leren gaan met computers en ga zo maar door). Ik vind het idee al fijn dat ik ze een helpende hand kan geven en iets voor hun kan betekenen.

Recente Reisverslagen:

05 September 2014

De 5,5 geweldige weken in Zuid-Afrika zitten erop!

27 Augustus 2014

Het geweldige leven in south africa

19 Augustus 2014

Love the life in south africa

11 Augustus 2014

Life in south africa

02 Augustus 2014

Aangekomen in zuid-afrika
Kirsten

Actief sinds 30 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4584

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 06 September 2014

Op naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: